Меню сайту
Виробнича діяльність
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Історія депо

Пасажирське вагонне депо Тернопіль – це державне підприємство залізничного транспорту в складі Львівської залізниці.
 
Створене воно в 1977 році, з метою перевезення швидкопсувних вантажів по колишньому Радянському Союзі і країнах Західної Європи. В грудні 1985 року завершилось будівництво депо і Державна комісія прийняла готові до експлуатації приміщення основних і допоміжних цехів, обладнаними необхідним технологічним обладнанням. Таким чином була вирішена проблема ремонту і технічного обслуговування рефрижераторного рухомого складу і депо в повній мірі з дотриманням правил і технічних умов почало самостійно проводити планові види ремонту рефрижераторних вагонів. На той час підприємство називалося „Рефрижераторне вагонне депо Тернопіль”.
Виробнича база депо по своєму початковому призначенню мала вузькоспеціалізоване направлення по ремонту рефрижераторного рухомого складу. Але зміни, які пройшли за останнє десятиліття в нашій країні та країнах пострадянського простору внесли суттєві корективи і продиктували нові направлення у сфері перевезення швидкопсувних вантажів, що в свою чергу наклало відбиток на всю діяльність депо. З 1999 року в депо розпочали проводити переобладнання рефрижераторних вагонів у вагони типу 918 для перевезення пакетованих вантажів.
У 1998 році було відремонтовано перший вантажопідйомний кран ЕДК -1000 відбудовчого поїзда ст. Основа Південної залізниці. Проводились також ремонти дрезин типу АГВ, АДМ, ДГКу, АС-1А для служби енергопостачання та зв’язку. З другого півріччя 2002 року на базі депо розпочато капітальний ремонт пасажирських вагонів в об’ємі КР-І і КР-ІІ. Крім того проводився ремонт і модернізація установок кондиціонування повітря пасажирських вагонів. В зв’язку з виконанням всіх цих ремонтних робіт виникла необхідність внесення змін в існуючі технологічні лінії та розширення ремонтної бази депо. В 2002-2003 роках добудували вагоноскладальний цех площею 2160 м2, в якому розміщено три позиції підйому вагонів і дільниця з ремонту візків. Це дало змогу влаштувати ремонтні позиції за типами ремонтного рухомого складу і іншої залізничної техніки. Для переміщення візків на ремонтних позиціях встановлено конвеєрні лінії. У новому відділенні по ремонту візків змонтована мийна машина з системою вентиляції та підігріву повітря, фарбувальна камера для візків. Одночасно з виконанням робіт по добудові вагоноскладального цеху проводиться реконструкція колійного розгалуження депо. Подовжена західна горловина з якої проводиться подача вагонів у вагоноскладальний цех. Відбулися значні зміни і в інших виробничих дільницях після проведення капітального ремонту будівлі старого дизельного цеху в ній організована експериментальна дільниця і лабораторія діагностики. Відповідно розширено деревообробну дільницю у звільненому приміщенні лабораторії. З 10 жовтня 2003 р., з метою підвищення ефективності використання державного майна, рефрижераторне вагонне депо реорганізоване і перейменоване в пасажирське вагонне депо Тернопіль. Відповідно змінилася і структура діяльності. Підприємство перестало займатись перевезеннями і сконцентрувалось на ремонті рухомого складу.
Пошук
Новини

Copyright А.Коба © 2017 Конструктор сайтів - uCoz